بلاگ

"موشن گرافیک برای روانشناسی"

موشن گرافیک موجب جذب مخاطبان می شود

بازاریابی با موشن گرافیک یکی از مدرن‌ترین روش‌ها برای این امر است . موشن گرافی در لغت به معنای تصاویر و یا گرافیک‌های متحرک است.این تصاویر با استفاده از هنر خلاقانه طراح تولید شده است و با استفاده از برنامه‌های ویژه، تحرک پیدا کرده‌اند.

ساخت تیزر برای روانشناسی

"اهمیت ساخت تیزر در روانشناسی"

تیزر به معنای تبلیغ کوتاه شده و جذاب است

که به منظور جلب توجه و ایجاد انگیزه در مخازبان برای مشاهده یک فیلم,سزیال ,موسیقی,کتاب و غیره استفاده میشود.تیزرها عموما دارای زمان کوتاه هستندد و با استفاده از صحنه های جذاب ,موسیقی هیجان انگیز و عناصر دیداری قوی,تاثیربصری قوی رت بر روح و ذهن مخاطبان ایجاد میکنند

"تاثیر ست اداری در روانشناسی"

ست اداری چیست؟

به مجموعه ای از کاغذها و تجهیزات رومیزی که برای امور تجاری، شغلی، تبلیغاتی و زیبایی شناختی مورد استفاده قرار می گیرد، ست اداری گویند.

ایجاد یک ست اداری نشان از تعهد شرکت دارد .

یکی از اولین مواردی که یک برند یا شرکت جدید باید برای خود ایجاد کند ، ست اداری رسمی شرکت است .

"تاثیر لگو موشن در روانشناسی"

لگو موشن چیست؟

لگوموشن کلمه ایی ترکیب شده از 2 واژه لگو به معنای آرم و نشان و موشن هم به معنای متحرک سازی است.

استفاده از لگوموشن باعث جذب مخاطب و توجه آن خواهد شد و علاوه بر آن نام و برند شما در ذهن مخاطب هک می شود با همان ویدیو کوتاه و بسیار تاثیر گذار، ساخت لگو موشن با لگو موشن ساز ها یک قدم بزرگ در برندسازی و استراتژیی فروش شما خواهد بود.

"اهمیت ساخت لوگو در روانشناسی"

آیا طراحی لوگو واقعا مهم است؟

طراحی لوگو، نقش مهمی در به رسمیت شناختن محصولات و خدمات کسب ‌وکار شما دارد.علاوه بر این، لوگو حرفه‌ای باعث ایجاد احساس اطمینان بین مصرف‌کنندگان می‌شود و به شناخته شدن نام تجاری در بازار، کمک می‌کند. این بدان معنی است که مصرف‌کنندگان با دیدن لوگو شما بلافاصله کسب ‌وکار شما را تشخیص می‌دهند.

 

 

اهمیت کاتالوگ

"اهمیت کاتالوگ در روانشناسی"

اهمیت کاتالوگ در کار؟!

کاتالوگ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یک تکنیک در فروش طرفداران زیادی دارد و شرکت های زیادی از این تکنیک استفاده میکنند

بنابر این با داشتن کاتالوگ به همراه عکس واطلاعات و داستان میتواند حس تعامل متفاوت تری ایجاد کند

اهمیت بروشور

"اهمیت بروشور در روانشناسی"

چرا بروشور ها مهم هستند؟!

امروزه با تمام تمرکز بر بازاریابی دیجیتال، شرکت ها همچنان از وثیقه بازاریابی چاپی مانند بروشور استفاده می کنند. چرا؟ زیرا بروشورها به خوانندگان این تصور را می دهند که کسب و کار شما قابل اعتماد، حرفه ای و متعهد به کیفیت است. بنابراین، اگر در نظر دارید از یک بروشور در کمپین بعدی خود استفاده کنید، در زیر دلایلی وجود دارد که نشان می دهد این یک سرمایه گذاری بازاریابی خوب است.

اهمیت رنگ سازمانی

"اهمیت رنگ سازمانی در روانشناسی"

رنگ سازمانی چیست؟

راه های زیادی برای سازماندهی دفتر کار و بهبود بهره وری وجود دارد، اما آیا به مزایای سازماندهی با رنگ فکر کرده اید؟

به گفته اسمید، استفاده از رنگ به عنوان ابزار سازمانی یکی از موثرترین راه ها برای صرفه جویی در زمان و بهره وری بیشتر است. ما به‌طور غریزی رنگ‌ها را تشخیص می‌دهیم و خیلی سریع‌تر از خواندن متن به آنها معنا می‌دهیم. با اعمال این اصل در فرآیندهای کاری روزانه خود، می توانید به طور موثر و کارآمد کار کنید.

کارشناس بازاریاب دیجیتال روانشناس

مسئولیت های کارشناس بازاریاب روانشناسی 


انجام تحقیقات بازار برای یافتن پاسخ در مورد نیازهای مصرف کننده، عادات و روندها
طوفان فکری و توسعه ایده ها برای کمپین های بازاریابی خلاق
کمک به فعالیت‌های بازاریابی برون‌گرا یا ورودی با نشان دادن تخصص در زمینه‌های مختلف (توسعه و بهینه‌سازی محتوا، تبلیغات، برنامه‌ریزی رویدادها و غیره)

"درباره تیم ما"

مجموعه آموزشی کی وان یکی از مراجع اصلی در حوزه ارائه خدمات آموزش و مشاوره در حوزه بازارهای مالی و دیجیتال مارکتینگ است و با هدف بهبود  در کسب و کار شما امروزه اینجاست در کنار شما تا برای عارضه یابی , نجات و تحول در کار خیالی اسوده داشته باشید.

تماس با ما | خدمات ما | درباره ما