بلاگ

اهمیت بروشور در روانشناسی

"اهمیت بروشور در روانشناسی"

چرا بروشور ها مهم هستند؟!

امروزه با تمام تمرکز بر بازاریابی دیجیتال، شرکت ها همچنان از وثیقه بازاریابی چاپی مانند بروشور استفاده می کنند. چرا؟ زیرا بروشورها به خوانندگان این تصور را می دهند که کسب و کار شما قابل اعتماد، حرفه ای و متعهد به کیفیت است. بنابراین، اگر در نظر دارید از یک بروشور در کمپین بعدی خود استفاده کنید، در زیر دلایلی وجود دارد که نشان می دهد این یک سرمایه گذاری بازاریابی خوب است.

اهمیت بروشور در روانشناسی اصفهان

 

1. سریع و آسان برای توزیع

یک بروشور به شما امکان می دهد یک استراتژی بازاریابی کامل ایجاد کنید و آن را در یک سند فشرده قرار دهید که می توانید در عرض چند دقیقه توزیع کنید. چه بروشورها را رو در رو پخش کنید و چه آنها را به سادگی روی میز قرار دهید، به سرعت متوجه خواهید شد که چقدر سریع می توانید اطلاعات کسب و کار خود را به اطلاع عموم برسانید.

شما همچنین می توانید به سرعت یک بروشور را تقریباً به هر مورد دیگری که توزیع می کنید اضافه کنید. یکی را در یک نمونه کار تبلیغاتی اسلاید کنید، یکی را در بسته بندی خود قرار دهید یا در حالی که محصولات را در هنگام تسویه حساب در کیف قرار می دهید، آنها را تحویل دهید. بعلاوه، در صورت مواجهه با فرصتی برای جذب مشتری بالقوه، همیشه می توانید بروشورهایی را در هر کجا که هستید همراه خود داشته باشید.

2. تبلیغات مقرون به صرفه

هزینه بروشور بستگی به منابعی دارد که برای طراحی و چاپ آن نیاز دارید. اگر نرم افزار طراحی، کامپیوتر، چاپگر، کاغذ و جوهر رنگی خود را دارید، هزینه ساخت بروشور شامل استفاده از تجهیزات و مواد داخلی شما می شود.

بیشترین هزینه ها معمولاً شامل طراحی، چاپ و کپی رایتینگ است. اگر بروشورهای خود را به صورت عمده خریداری کنید، اکثر شرکت های چاپ به شما نرخ فله کمتری می دهند. با توجه به هزینه هر برگه، بروشورها نسبتاً شکل نسبتاً ارزانی از بازاریابی هستند.

3. یک ابزار بازاریابی جامع

یک بروشور با اندازه استاندارد فضای کافی برای اضافه کردن اطلاعات حیاتی در مورد کسب و کار خود فراهم می کند:

خلاصه ای از شرکت شما
لیست محصولات یا خدمات و/یا قیمت های شما
اطلاعات تماس
آرم شرکت
بیانیه ماموریت
مزایای انتخاب شرکت شما
هر نقطه فروش دیگری
می توانید از هر دو طرف بروشور استفاده کنید و هر بخش را در دو طرف تاشو پر کنید. همچنین می توانید درج هایی مانند تخفیف، کوپن یا آخرین معاملات خود را اضافه کنید.

4. اثر ماندگاری بر جای می گذارد

تنها چیزی که مهمتر از تاثیر اولیه است، تاثیر ماندگار است. یک بروشور به شما فرصتی دیگر برای تبلیغ کسب و کارتان می دهد. به عنوان مثال، اگر در یک جلسه فروش هستید و در حال آماده شدن برای پایان کار هستید، می توانید قبل از خروج از خانه، بروشور را به مشتری بالقوه خود بدهید.

همین استراتژی تقریباً در هر سناریویی کار می کند. اگر در یک کنفرانس هستید و در حال آماده شدن برای خروج هستید، می توانید بروشور خود را در حین خروج بین ده ها نفر توزیع کنید. بروشور برای تقویت پیام شما و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار عالی است.

5. توجه یک شخص را جلب می کند

یک بروشور خوب طراحی شده می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. این فرصت شماست تا پیامی را بسازید که تاثیرگذار باشد و آن را با طراحی بسیار خلاقانه تقویت کنید. برای حفظ توجه دیگران در حین خواندن بروشور خود، نکات زیر را دنبال کنید:

مزایای خرید محصول یا خدمات خود را فهرست کنید
پاراگراف ها و جملات خود را کوتاه و دقیق نگه دارید
از کلمات عملی و ایده های ملموس استفاده کنید، نه سکته های گسترده
نقاط و لیست ها را در محتوا بگنجانید
مطمئن شوید که تمام گرافیک ها، عکس ها و غیره محتوا را تقویت می کنند
علاوه بر این، به ترتیب اطلاعات فکر کنید. به عنوان مثال، جلو و پشت بروشور باید توجه خواننده را به تصویر بکشد. هر بخش باید به آرامی به بخش بعدی منتقل شود و ابتدا سلسله مراتبی از اطلاعات را با مهم ترین اطلاعات ایجاد کند. همچنین از سرفصل های قدرتمندی که بخش ها را تقسیم می کند استفاده کنید

اهمیت بروشور در روانشناسی اصفهان

اهمیت بروشورهای چاپی در بازاریابی:

بروشورهای چاپی برای سال های بی شماری یک رسانه بازاریابی قابل اعتماد بوده اند. این منبع اطلاعاتی براق که در پایان یک کنفرانس یا در طول یک جلسه فروش توزیع می شود، به عنوان یک فروشنده خاموش مداوم عمل می کند و یک ایده را مدت ها پس از پایان عرضه اولیه بازاریابی می کند.

بروشورها لامسه، ملموس و جذاب هستند، ویژگی هایی که آنها را به عنوان یک ابزار بازاریابی فوق العاده موثر می کند.

بروشور چیست؟

در ساده ترین حالت، بروشور کتابچه ای است که برای نمایش یک محصول، خدمات یا نام تجاری با پتانسیل کامل آن ایجاد شده است. هر چند وقتی یک بروشور به خوبی طراحی شود، می تواند یک اثر ادبی قانع کننده باشد. بیش از یک مجله فروش، می تواند به طور موثر یک محصول را از طریق عکاسی واقعا الهام بخش و کلمات تحریک کننده به نمایش بگذارد. هدف یک بروشور که مخاطبان از قبل «درگیر» هستند، تأثیرگذاری بر مشتری بالقوه برای نهایی کردن یک خرید در نظر گرفته شده است.

برخلاف یک بروشور یا جزوه، بروشورها برای نگهداری طراحی شده اند، نه اینکه سریع دور ریخته شوند. مؤثرترین بروشورها اغلب یک اثر هنری هستند، زیبا برای دیدن و لمس کردن، و به سبک تمام شده اند. به طور معمول در اندازه A4، بروشورها و کتابچه ها را می توان در اندازه های بزرگتر یا کوچکتر چاپ کرد تا خاطره انگیزتر شود. یک سند صحافی کامل که بر روی استوک ضخیم چاپ شده باشد، می تواند کیفیت خیره کننده ای ایجاد کند.

چرا بروشورها برای کمپین های بازاریابی ارزشمند هستند؟

یک بروشور خوب طراحی شده یک داستان را بیان می کند. این محصول یا خدمات را در بهترین حالت خود به نمایش می گذارد و به هر سوالی که ممکن است یک مشتری بالقوه داشته باشد پاسخ می دهد. تاریخچه یک شرکت را بیان می کند. مدل جدید ماشین می فروشد; یا تعطیلات یک عمر را ترویج می کند. آنها می توانند آرزومند باشند و سبک زندگی را بفروشند. برای رسیدن به این هدف، بروشور نیز باید براق، حرفه ای و خاطره انگیز باشد. عکاسی استثنایی، کپی جذاب و چاپ برجسته می تواند به خرید بالقوه کمک کند.

به ویژه یک خرید گران یا پرخطر ممکن است تحت تأثیر یک بروشور مؤثر باشد. داشتن یک چیز فیزیکی که می توان بارها و بارها به آن اشاره کرد می تواند به فرآیند تصمیم گیری هنگام خرید یک ماشین کاملاً جدید یا تعطیلات سفر دریایی کمک کند.

استفاده از بروشور در کنار صفحه وب، رسانه های اجتماعی و پست های وبلاگ می تواند حتی موثرتر باشد. هر چه طرح بهتر باشد احتمال دور ریختن آن کمتر است. و هر چه بیشتر روی میز قهوه بنشیند، مدت بیشتری به عنوان یک ابزار فروش عمل می کند و آن آرزو، خرید رویایی، آن سبک زندگی را می فروشد.

هیچ رسانه دیگری این تاثیر را ندارد. به همین دلیل است که امروزه بروشور هنوز در بازاریابی ارزشمند است

بروشور در روانشناسی چه کاربردی دارد؟

بروشور ها در روانشناسی اهمیت بسیاری دارند.در ادامه با برخی از این اهمیت ها اشنا میشوید.

اطلاع رسانی:بروشور ها به عنوان یک وسیلخ ارتباطی موثر به روانشناسان کمک میکند تا به جامعه پیام های خود را منتقل کنند .با استفاده از بروشور ,روانناسان میتوانند درباره مفاهیم و تکنیک های روانشناسی اگاه سازید و اگاه سازید.

اگاه سازی: بروشور همچنین به عنوان یک منبع اگاه سازی عمومی درباره مسایل روانشناسی عمل میکند . اگاه سازی کسب و کار,جامعه,و حتی فرد به فرد.

تحقیقات :بروشور های تحقیقاتی نیز در روان شناسی کاربرد های خود دارد. بااستفاده از بروشور های تحقیقاتی ,روانشناسان میتوانند نتایج تحقیقات خود را با جامعه ارایه دهند و اطلاعات جدید و مفید را درباره مسایل روانشناسی به اشتراک بگذارند

اموزش:همچنبن بروشور ها میتوانند ابزاری برای اموزش باشند. با استفاده از بروشورو,روانشناسان میتوانند به جامعه نکات مهم و تکنبک های ضروری ذرباره سلامت روان و رفاه عمومی اموزش دهند.

حمایت:بروشور ها همچنین میتوانند به عنوان یک منبع حمایت برای افراد با مشکلات روانشناسی عمل کند. با فراهم کردن اطلاعات و منابع مناسب,بروشور ها میتوانند به فرد کمک کرده و احساس حمایت و کمک شده است.

 

مهمترین چیز در یک بروشور چیست؟

متنی که در بروشور قرار می دهید مهم است، زیرا این قدرت را دارد که پیام برند شما را به خوانندگان منتقل کند. کلماتی که استفاده می کنید باید به اندازه کافی واضح باشند تا پیام شما را ارسال کنند. این بدان معنی است که شما باید از کلمات ساده استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن و درک هستند.

"درباره تیم ما"

مجموعه آموزشی کی وان یکی از مراجع اصلی در حوزه ارائه خدمات آموزش و مشاوره در حوزه بازارهای مالی و دیجیتال مارکتینگ است و با هدف بهبود  در کسب و کار شما امروزه اینجاست در کنار شما تا برای عارضه یابی , نجات و تحول در کار خیالی اسوده داشته باشید.

تماس با ما | خدمات ما | درباره ما