تیزر به معنای تبلیغ کوتاه شده و جذاب است
که به منظور جلب توجه و ایجاد انگیزه در مخازبان برای مشاهده یک فیلم,سزیال ,موسیقی,کتاب و غیره استفاده میشود.تیزرها عموما دارای زمان کوتاه هستندد و با استفاده از صحنه های جذاب ,موسیقی هیجان انگیز و عناصر دیداری قوی,تاثیربصری قوی رت بر روح و ذهن مخاطبان ایجاد میکنند
تیزر در روانشناسی کاربرد های متنوعی دارد.در زیر تعدادی از این کاربرد ها معرفی شده است
جلب توجه:تیزر ها معمولا با استفاده از عناصر جذاب و جالب ,توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند.این کاربرد در روانشناسی به منظور جلب توجه برای ارایه مطالب اموزشی,ترویج سلامت روانی و گسترش اگاهی در مورد مسایل روانشناسی ایجاد میشود
افزایش هیجان:تیزرها با استفاده از عناصر هیجان انگیز و نگارش مناسب,قادر به افزایش هیجان و علاقه مخاطبان به چکیده از چیزهای خاص برای ما هستند.این نوع کاربرد در روانشناسی برای جذب علاقه و حضور فعال و فعالیت های روان پزوهش نظام مند سازی داده های پژوهشی و ترویج مشارکت های عمومی در پژوهش ها و ازمایش های روانشناسی مورد استفاده قرار میگیرد
ارایه اطلاعات :تیزها معمولا برای ارایه چک کمی از مطلب ,کتاب ,فیلم یا برنامه روانشناسی استفاذه میشوند.با استفاذه از تصاویر,صدا و نگارش مناسب,تیزر به مخاطبان کمک میکند تا به سرعت و با جذابیت بالا با اطلاعات ضروری اشنا بشوند
ترویج خدمات روانشناسی :تیزر ها در روانشناسی به منظور ترویج خدمات و محصولات روانشناسان و موسسات روانشناسی استفاده میشود.با استفاده از عناصر جذاب و قابل فهم,ترویج خدمات روانشناسان به صورت جذاب و قابل دسترس برای عموم جامعه صورت میگیرد
چرا تبلیغات تیزر در روانشناسی جواب می دهد؟
هدف اصلی یک تیزر جلب توجه بازدیدکنندگان به سایت روانشناسی است. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای اعلام انتشار یک محصول، به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به راه اندازی آن، کنار زدن پرده همکاری یک شرکت با یک ستاره بزرگ استفاده می کنند. آنها آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهند، ترافیک زیادی را به وب سایت هدایت می کنند و با یک کمپین برنامه ریزی شده فروش را منفجر می کنند.
تیزرها کار می کنند زیرا مردم انتظار را دوست دارند. به یاد داشته باشید که برای کریسمس آماده می شوید. این زمان شادی زیادی را برای مردم به ارمغان می آورد زیرا آنها به دنبال بهترین هدایا برای دوستان خود هستند، آپارتمان ها را تزئین می کنند و این جادو را در هوا احساس می کنند. احساس تعلق به چیزی بزرگ، افراد را مجذوب خود می کند. طرفداران واقعی یک برند نیز همین احساس را دارند. آنها از بودن در یک جامعه به همان اندازه از دانستن رازهایی که دیگران نمی دانند لذت می برند. علاوه بر این، مردم کنجکاو هستند که از یک عنوان جذاب یا حتی کلیکی عبور کنند. بازاریابان می دانند که مردم عاشق صحبت کردن هستند، بنابراین از تبلیغات تیزر نهایت استفاده را می برند.
مرز باریکی بین یک تیزر تبلیغاتی خوب و یک بنر ارزان قیمت کلیکی که مردم را فریب می دهد وجود دارد. بنابراین، بیایید دریابیم که چگونه یک تیزر تبلیغاتی موثر ایجاد کنیم.
چگونه یک تیزر تبلیغاتی جذاب برای روانشناسی بسازیم؟
یک تیزر تبلیغاتی جذاب روانشناسی باید باعث شود مردم کلیک کنند و درباره پیشنهاد تبلیغ شده اطلاعات بیشتری کسب کنند. قانون اصلی این است که به وعده های خود پایبند باشید. انتظارات برآورده نشده بدترین چیزی است که مشتری بالقوه شما ممکن است با آن روبرو شود زیرا بازیابی از اولین برداشت منفی بسیار دشوار است. بنابراین، همیشه به قول خود پایبند باشید.
شما می توانید با ایجاد رمز و راز در مورد برند خود کاربران را مجذوب خود کنید. با انجام یک بازی حدس زدن و افشای اطلاعات در بخش های کوچک، آنها را درگیر نگه دارید. به این ترتیب، می توانید کنجکاوی آنها را سیری ناپذیر نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که محصول یا اخبار شما ارزش انتظار را دارد. از اغراق کردن، استفاده از پیام ها و اظهارات تکان دهنده و فریبنده که قابل تأیید نیستند، خودداری کنید.
قالب های زیادی برای تبلیغات تیزر موجود است. میتوانید تبلیغات دیجیتالی را با قرار دادن بنرها در وبسایتهای مرتبط اجرا کنید، اعلانهای ایمیلی ارسال کنید، کمپین خود را در تلویزیون راهاندازی کنید، تیزرهای ویدیویی منتشر کنید، و غیره. مهمترین چیز این است که مخاطبان درست را هدف قرار دهید. هیچ فایده ای ندارد که تبلیغات تیزر خود را به همه کاربران نشان دهید زیرا فقط بودجه شما را تمام می کند.
برای تبلیغ پیشنهاد خود در شبکه های تیزر ابتدا باید در یکی از این پلتفرم ها ثبت نام کنید. آنها همکاری بین یک تبلیغ کننده و ناشر را آسان و شفاف می کنند. سپس، بودجه، زمان نمایش آگهی و تعداد کلیک ها را تنظیم کنید و تبلیغ خود را ایجاد کنید. پس از آن، یک ناشر کد خاصی را برای نصب در یک وب سایت دریافت می کند. یک تبلیغکننده به مالک سایت بر اساس مدل قیمتگذاری انتخابی برای کلیکها، نمایشها یا اقدامات خاص پاداش میدهد.
اهمیت تیزر ویدیو چیست؟
تیزر یک ابزار بصری همه کاره است که میتوانید از آن برای ایجاد پیشبینی، گسترش آگاهی یا تبلیغ یک محصول یا پیشنهاد جدید استفاده کنید. آن را به عنوان یک پیشنمایش کوچک در نظر بگیرید - کوتاه و شیرین، بدون اینکه چیز زیادی به شما بدهید.
هدف از تیزر چیست؟
هدف از کمپین های تبلیغاتی این است که مردم در مورد یک برند یا محصول خاص صحبت کنند که باعث افزایش آگاهی و تعامل می شود. بازاریابانی که کمپینهای تبلیغاتی ایجاد میکنند، هر مرحله از استراتژی ارتباطی خود را با دقت برنامهریزی میکنند تا مطمئن شوند که هر تبلیغی باعث ایجاد تعلیق و هیجان منتهی به افشای نهایی میشود.
آیا تیزرها موثر هستند؟
به طور کلی، تیزر شرطبندی استراتژی بلندمدتی خوبی برای کسب درآمد از شرطبندی ورزشی نیست. درست مانند شرطبندیهای موقت، گره زدن چند شرط در یک شرط که همه آنها باید برنده شوند، شانس برنده شدن شما را کاهش میدهد و به طور کلی، به اندازه کافی برای ریسک ترکیبی که ارزش آن را داشته باشد، جبران نمیکنید.
یک تیزر خوب چیست؟
عناصر یک محتوای تیزر عالی. محتوای تیزر عالی باید شامل هر یک از سه عنصر زیر باشد. یک قلاب، ارائه راه حل، و یک فراخوان برای اقدام. اگر نمیتوانید همه آنها را در یک ویدیوی تیزر قرار دهید، مجموعهای از آنها را در نظر بگیرید که هر کدام عنصر متفاوتی را به همراه دارد.
اهمیت ساخت ویدیو چیست؟
ویدئوها به شما امکان میدهند قدرت و احساس شخصیتری نسبت به پیام خود ایجاد کنید. اگر از ویدئو در مقابل نوع دیگری از محتوا استفاده کنید، به احتمال زیاد در سطح احساسی با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهید کرد
پربازدیدترین تیزر کدام است؟
رکورد: تیزر سالار پرابهاس پربیننده ترین تیزر شد ...
یک روز پیش
آخرین به روز رسانی این است که تیزر رسمی سالار تمام رکوردهای هیجان انگیز را شکست و با بیش از 83 میلیون بازدید و 1.6 میلیون لایک در 24 ساعت به عنوان پربیننده ترین تیزر در هند ظاهر شد. Adipurush، KGF Chapter-2، و Radhe Shyam تیزرهای برتر بعدی هستند که در فضای آنلاین ویرانی ایجاد کرده اند.